Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11189/6728
Title: Sports marketing in Africa
Other Titles: Marketing im Sport: Grundlagen, Trends und internationale Perspektiven des modernen Sportmarketing. Mit zahlreichen Fallstudien und Praxisbeispielen.
Authors: Knott, B. 
Swart, K. 
Issue Date: 2010
Publisher: Schmidt, Erich Verlag
Source: Knott, B. and Swart, K. 2010. Sports marketing in Africa. In: G. Nufer and A. Bühler, (ed). Marketing im Sport: Grundlagen, Trends und internationale Perspektiven des modernen Sportmarketing. Mit zahlreichen Fallstudien und Praxisbeispielen. Berlin, Germany: Schmidt, Erich Verlag.
Description: Book: Knott, B. and Swart, K. 2010. Sports marketing in Africa. In: G. Nufer and A. Bühler, (ed). Marketing im Sport: Grundlagen, Trends und internationale Perspektiven des modernen Sportmarketing. Mit zahlreichen Fallstudien und Praxisbeispielen. Berlin, Germany: Schmidt, Erich Verlag.
URI: http://hdl.handle.net/11189/6728
ISBN: 9783503129126
Appears in Collections:BUS - Books / Book Chapters

Show full item record

Page view(s)

9
checked on Jun 26, 2019

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons